Wielcy operatorzy komórkowi robią dosłownie wszystko, aby przyciągnąć na swoją stronę możliwie jak największą rzeszę ludzi. Często jednak potencjał leży w samej bazie klientów już należących do sieci. Szczególnie dużym problemem dyrektorów liczących na osiągnięcie wysokiego wyniku sprzedażowego jest przekonanie użytkowników pre-paid, którzy mniej lub bardziej regularnie doładowują tylko swoje telefony, by spróbowali przenieść swój numer do planu taryfowego z regularnymi opłatami abonamentowymi. Aby ich do tego przekonać niezbędne jest jednak przygotowanie bardzo zachęcającej oferty. Czasami o wiele więcej zyskać można na przekonaniu kilkuset klientów nieregularnie doładowujących swój telefon, by przenieśli się na abonament, by znacznie poprawić kondycję swojej firmy i mocno zrestrukturyzować jej aktywa w postaci użytkowników. Dlatego operatorzy starają się kusić młodych ludzi przede wszystkim szansą otrzymania bardzo nowoczesnego telefonu za symboliczne kilka złotych, o ile zdecydują się na taki krok. Wielu ludzi ma już jednak dość nowoczesny telefon i liczy przede wszystkim na ciekawe usługi. Dzisiaj zdecydowanie największym wabikiem na rynku jest oferowania najszybszego i stabilnego mobilnego Internetu.
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ostatnie wpisy
- Podział telefonów komórkowych ze względu na typ budowy
- Ewolucja telefonu komórkowego
- Telefon, czy urządzenie wielofunkcyjne?
- Telefon komórkowy dla aktywnych
- Czy nowoczesne telefony komórkowe są nam potrzebne?
- Pułapki związane z użytkowaniem smartfona
- Wady i zalety korzystania ze smartfonów
- Model telefonu dostosowany do indywidualnych wymagań
- Jaki telefon komórkowy dla dziecka?
- Telefon komórkowy dla osób starszych
Leave a Reply