Przyciąganie nowych klientów

Wielcy operatorzy komórkowi robią dosłownie wszystko, aby przyciągnąć na swoją stronę możliwie jak największą rzeszę ludzi. Często jednak potencjał leży w samej bazie klientów już należących do sieci. Szczególnie dużym problemem dyrektorów liczących na osiągnięcie wysokiego wyniku sprzedażowego jest przekonanie użytkowników pre-paid, którzy mniej lub bardziej regularnie doładowują tylko swoje telefony, by spróbowali przenieść swój numer do planu taryfowego z regularnymi opłatami abonamentowymi. Aby ich do tego przekonać niezbędne jest jednak przygotowanie bardzo zachęcającej oferty. Czasami o wiele więcej zyskać można na przekonaniu kilkuset klientów nieregularnie doładowujących swój telefon, by przenieśli się na abonament, by znacznie poprawić kondycję swojej firmy i mocno zrestrukturyzować jej aktywa w postaci użytkowników. Dlatego operatorzy starają się kusić młodych ludzi przede wszystkim szansą otrzymania bardzo nowoczesnego telefonu za symboliczne kilka złotych, o ile zdecydują się na taki krok. Wielu ludzi ma już jednak dość nowoczesny telefon i liczy przede wszystkim na ciekawe usługi. Dzisiaj zdecydowanie największym wabikiem na rynku jest oferowania najszybszego i stabilnego mobilnego Internetu.