Walka o młodego klienta

Jeszcze przed dekadą operatorzy komórkowi w Polsce walczyli tylko i wyłącznie o względy rodziców. Nowoczesne rozwiązania komunikacyjne zaczęły dopiero wchodzić na rynek i były nie dość, że świeże i obce, to dość kosztowne. Więc rodzice kupowali pierwsze telefony tylko sobie. Dzisiaj mocno się to zmieniło i coraz rzadziej dorośli ludzie zmieniają telefon, z którego są zadowoleni, nawet jeśli operator sam dzwoni z taką propozycją. Natomiast dużo ważniejsza stała się młodzież. Dzisiaj młodzi ludzie coraz rzadziej są tymi, którzy nieregularnie i niechętnie doładowują swoje konta pre-paid i to wyłącznie za pieniądze, które otrzymają od rodziców pragnących pozostać z dziećmi w kontakcie. Coraz częściej młodzi ludzie posługujący się nowoczesnymi telefonami oczekują także nowoczesnego traktowania i innowacyjnych usług. Do tych zdecydowanie najbardziej pożądanych zaliczyć trzeba przede wszystkim mobilny Internet. To on pozwala na swobodne komunikowanie się ze wszystkimi znajomymi a jednocześnie otwiera dostęp do rozrywki i chociażby nieograniczonej liczby multimediów na serwisie YouTube. Aby przyciągnąć nowych klientów ceny Internetu w umowach na doładowania są nawet kilkukrotnie wyższe niż ten sam standard internetowego połączenia oferowany klientom z podpisaną umową abonamentową.