Producenci telefonów znajdują się w branży, w której od lat panuje chyba największa konkurencja. Presja, by co roku pojawiał się nowy model. Robienie z telefonu elementu stroju i tym podobne działania powodują, iż branża ta nieraz goni za nowymi pomysłami, a w rzeczywistości podobnie jak głupi piesek goni po prostu własny ogon. Obecnie jednak wiele osób nie boi się o tym mówić i krytykować „nowych” modeli, które się pojawiają na naszym rynku, a coraz częściej okazują się być nieco inaczej „ubranymi” znanymi nam już rozwiązaniami, zastosowanymi w poprzednich modelach, brakuje zatem tego efektu WOW, który powinien towarzyszyć sięgnięciu po kolejną edycję danego modelu. Jednak pogoń za nowinkami stanowi już w tej chwili codzienność, wiele osób nie m[patrzy na parametry urządzeń, najważniejsze jest to, że „pokażą się” z nowym modelem, czy raczej z najnowszym modelem popularnej marki. Zanika w tym logika, ale prawda jest taka, że to zjawisko jest stosunkowo powszechne i wielu osób po prostu już w żaden sposób ono nie dziwi. Innowacje powinny jednak przynajmniej nieco nas zaskakiwać, dawać nam nowe możliwości, a nie tylko ubierać nowy „płaszczyk”, mając pod spodem 98% takich samych rozwiązań. Zanim rzucimy się na najnowszy modele naszej ulubionej marki, sprawdźmy zatem czy nam się to w ogóle opłaca.
Wysoka jakość za rozsądną cenę

Leave a Reply